بازدید هیات عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران

نخست / اخبار / بازدید هیات عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران
بازدید هیات عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران

به گزارش روابط عمومی صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، ظهر روز شنبه ۴ شهریورماه ۱۴۰۲، مهدی اسماعیلی، رییس هیات عامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان به همراه اعضای هیات عامل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بازدید کرد.

در این دیدار اسماعیلی با ارائه گزارشی کوتاه درخصوص فعالیت‌های صندوق از ابتدا تاکنون و شیوه پوشش حوادث، بر اهمیت همکاری این دو سازمان در جهت پیشگیری و کاهش ابعاد خسارات حوادث طبیعی تاکید کرد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری، ضمن طرح گزارش درخصوص فعالیت‌های انجام شده این سازمان به منظور پیشگیری از وقوع فاجعه در سطح شهر تهران، به معرفی سامانه پیش‌بینی خسارات این سازمان پرداخت. این سامانه با تحلیل اطلاعات شهرسازی شهر تهران طی ۲۵ سال اخیر، میزان آسیب ساختمان‌ها دربرابر حوادث طبیعی را پیش‌بینی کرده و این موضوع موجب افزایش آمادگی دربرابر حوادث طبیعی خواهد شد.

نصیری آمادگی خود را در جهت گسترش همکاری‌های دوجانبه با صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان در زمینه‌های عملیاتی و تحقیقاتی اعلام نمود. همچنین حضور صندوق در کارگروه‌های تخصصی فرهنگی و اقتصادی مدیریت بحران شهر تهران نیز در دستور کار قرار گرفت.